روانشناسی و روانپزشکی
مقایسه اثربخشی تئاتردرمانی و گروه‌درمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اضطراب اجتماعی دانشجویان

حمیده صمدی؛ حسین مهدیان؛ مهدی قاسمی مطلق

دوره 29، شماره 5 ، آذر و دی 1401، ، صفحه 641-654

چکیده
  زمینه و هدف: اختلال اضطراب اجتماعی یکی از علل افت کارکردهای اجتماعی و تحصیلی دانشجویان است. هدف از پژوهش حاضر، مقایسه اثربخشی تئاتردرمانی و گروه‌درمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اضطراب اجتماعی دانشجویان بود. مواد و روش‌ها: این مطالعه از نوع نیمه‌تجربی بود. جامعه آماری شامل دانشجویان مراجعه‌کننده به مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه ...  بیشتر