بی هوشی و اتاق عمل
معیارهای مربی بالینی در اتاق عمل: تحلیل محتوای کیفی

رقیه زردشت؛ حسین کریمی مونقی

دوره 28، شماره 2 ، خرداد و تیر 1400، ، صفحه 156-163

چکیده
  زمینه و هدف: آموزش بالینی، به‌عنوان قلب آموزش حرفه‌ای شناخته شده است. وظایف مربی بالینی اتاق عمل، به دلیل ماهیت تعاملی، پویا و چالش‌برانگیز محیط، فضای فیزیکی خاص، کار تیمی و کنترل کمتر مربی بر دانشجو، متفاوت و پیچیده‌تر از سایر بخش‌های بالینی می‌باشد. پژوهش حاضر با هدف تعیین ویژگی‌های مربی بالینی اتاق عمل انجام شد. مواد و روش‌ها: ...  بیشتر