روانشناسی و روانپزشکی
اثر بخشی آموزش خودآموزی کلامی بر سطح تعاملات اجتماعی ،اضطراب و خودانگی کودکان دارای اختلال نقص توجه / فزون کنش

عبدالمجید طاهری؛ امیر قمرانی؛ پرویز عسگری؛ سالار فرامرزی؛ فریبا حافظی

دوره 26، شماره 5 ، آذر و دی 1398، ، صفحه 599-610

چکیده
  چکیدهزمینه و اهداف: اختلال نقص توجه/ فزون کنشی متداول ترین دوران کودکی است که می تواند زندگی اجتماعی و تحصیلی کودک را تحت تاثیر قرار دهد. با توجه به اینکه درمانهای متفاوتی برای تخفیف نشانه های این اختلال بکار رفته است هدف پژوهش حاضر بررسی اثر بخشی درمان شناختی آموزشی خودآموزی کلامی بر تعاملات اجتماعی، اضطراب و خودانگی این کودکان بوده ...  بیشتر