اثربخشی آموزش‌های روانی‌حرکتی بر بهبود مشکلات حرکتی دانش‌آموزان با اختلال بیش‌فعالی نقص توجه

راضیه خسروراد؛ سکینه سلطانی‌کوهبنانی

دوره 23، شماره 3 ، مرداد و شهریور 1395، ، صفحه 532-539

چکیده
  اهداف اختلال نقص توجه و بیش‌فعالی یک اختلال عصبی‌رفتاری شایع در کودکان است که بر عملکرد کودک در جنبه‌های اجتماعی و تحصیلی و خانوادگی تأثیر می‌گذارد. هدف اصلی این تحقیق، بررسی تأثیر تمرین‌های ادراکی‌حرکتی بر بهبود قابلیت‌های حرکتی کودکان اختلال بیش‌فعالی ‌نقص توجه است.مواد و روش ها روش انجام تحقیق نیمه‌تجربی است. جامعه آماری ...  بیشتر