بررسی ‌دیدگاه ‌دانشجویان‌ علوم پزشکی سبزوار در مورد دو روش‌آموزش (‌سنتی ‌و مبتنی بر حل ‌مسأله) به‌صورت ‌تلفیقی در فراگیری آناتومی‌

رحیم گل محمدی؛ غلامرضا دشتی

دوره 19، شماره 4 ، آذر و دی 1391، ، صفحه 382-389

چکیده
  مقدمه وهدف: در دهه اخیر ادغام دروس علوم تشریحی (Integration) و تغییر برنامه های آموزشی آناتومی از رویکرد ناحیه ای به سیستمیک در آموزش مورد توجه جدی قرار گرفته است و شناخت سبک‌های یادگیری دانشجویان که محور اصلی تعلیم وتربیت هستند دراستراتژی‌آموزشی‌مهم ‌می‌باشد. لذا این ‌مطالعه ‌به ‌منظور بررسی‌سبک‌های ‌یادگیری ‌دانشجویان‌ در آموزش‌‌ ...  بیشتر