مدیریت آموزش
شناسائی شاخص های رتبه بندی دانشگاههای علوم پزشکی جهت ارائه مدل

سید رضا آل طه؛ دکتر نگین جباری؛ کیومرث نیاز آذری

دوره 26، شماره 1 ، فروردین و اردیبهشت 1398، ، صفحه 13-23

چکیده
  مقدمه: دانشگاهها و مراکز آموزش عالی، به عنوان نهادهای دانش محور نقش کلیدی در توسعۀ کشورها دارند و عملکرد آنها در حوزه های مختلف باید ارزیابی شود. رتبه بندی یکی از ابزارهای ارزیابی عملکرد، رقابت پذیری و موفقیت دانشگاه ها به شمار می آید. رتبه بندی ا ی مطلوب است که برگرفته از رسالت ای کلیدی نظام آموزش عالی باشد به گونه ای که با اجرای آن، ...  بیشتر