روانشناسی و روانپزشکی
تأثیر آموزش نوروفیدبک و بازی‌درمانی بر علائم کودکان مبتلابه اختلال نارسایی توجه - بیش فعالی

فواد نیک نسب؛ محمود شیخ؛ رسول حمایت طلب

دوره 25، شماره 4 ، مهر و آبان 1397، ، صفحه 562-572

چکیده
  اهداف: هدف از پژوهش حاضر تأثیر آموزش نوروفیدبک و بازی‌درمانی بر علائم کودکان مبتلابه اختلال نارسایی توجه - بیش فعالی بود. روش‌ها: روش پژوهش ازنظر هدف، کاربردی و به لحاظ ماهیت و روش از نوع نیمه تجربی پیش‌آزمون - پس‌آزمون با گروه کنترل بود به همین منظور 45 کودک مبتلابه اختلال نارسایی توجه - بیش فعالی مراجعه‌کننده به مرکز مشاوره و خدمات ...  بیشتر